Til opslagstavlen

Når I sender jeres barn/børn i en af vores institutioner er der nogle praktiske ting I skal huske, så jeres barn får en god dag.

Børnene i Børnehaven er ude på legepladsen hver dag eller på tur, derfor er det vigtigt, at overtøj og fodtøj passer til vejret. I Vuggestuen bestræber vi os på at børnene er ude hver dag, men der kan være omstændigheder der gør at dette ikke kan lade sig gøre.

Selvom overtøjet passer til vejret, kan det ikke undgås, at børn engang imellem bliver våde eller de kommer til at tisse i bukserne. Derfor skal børnene altid har skiftetøj med.

Børnehavebørnene kan have en turdag, hvor det er nødvendigt, at børnene medbringer en rygsæk og en drikkedunk. Her er det vigtigt, at I holder jer informeret, ved at læse de hvide informationstavler ved børnenes team.

For at hjælpe Jer i hverdagen har vi udarbejdet en Huskeliste for Vuggestue og Børnehave forældre.