Hedemarken

Åbningstider:

Mandag - torsdag kl. 6.15 - 16.45

Fredag kl. 6.15  - 15.45

Hedemarken ligger i Skives sydlige bydel, nær plantage, eng og Skive kaserne. Vores nærmeste nabo er Kultur Center Skive, KCS og  Skive Idræts Klub, SIK.

I Hedemarken er der en Vuggestue afdeling  og en Børnehave afdeling med hver deres legeplads.

Vuggestuen er opdelt i tre stuer. To stuer for de 0-2 årige, Rollingerne og Boblerne og en stue for de 2-3 årige, Krummerne.

Krummerne er for kommende Børnehavebørn. Børnene går ved Krummerne i de sidste måneder inden Børnehavestart.

Børnehave opdelt i tre selvstændige team, to team for de 3-5 årige, Krudtuglerne og Fiduserne og et team for de 5-6 årige, Græsrødderne.

Græsrødderne er kommende skolebørn. Børnene går ved Græsrødderne det sidste år inden skolestart.

Vi har mulighed for at benytte  SIK`s træningsbaner, hvor kan lege, løbe og spille bold, kun fantasien sætter grænser. De yngste børn i Hedemarken har mulighed for at øve i at gå tur, hånd i hånd, så de bliver mere og mere trafiksikre.

Vi har I Børnehusene en lille bus og i Hedemarkens vuggestue to el-lad cykler til rådighed, disse muligheder bruger vi til at komme på tur i nærmiljøet, i mindre grupper.